Dr Mihai Craiu consultă la Clinica Sala Palatului copii cu afecțiuni pulmonare cronice/recurente și oferă diagnostic diferențiat al bolilor cu impact asupra aparatului respirator.

Boli pulmonare cronice și recurente:

• cu mecanism malformativ sau genetic (ex.fibroză pulmonară);
  • secundare postprematuritate;
  • secundare unor afecțiuni ale căilor aeriene congenitale sau dobândite (bronșite cronice,astm bronșic, emfizemul pulmonar);
  • secundare unor mecanisme reflexe asociate maladiilor de căi respiratorii superioare (rinite alergice).

Simptomatologia urmărită pentru cazurile fără diagnostic sau pentru second opinion este:

• tuse cronică;
  • dispnee cronică sau episodică;
  • expectorație recurentă;
  • hemoptizii (în antecedente): tusea cu sânge ca urmare a hemoragiei pulmonare sau bronșice;
  • cianoză;
  • hippocratisme digital;
  • deformări toracice sau anomalii de mobilitate la nivel toracit, diafragmatic.

Evaluarea unor explorărilor paraclinice sau imagistice destinate aparatului respirator și schimburilor de gaze:

• radiografii  toracice;
  • computer tomograf torace;
  • gaze sangvine;
  • Asthma Control test;
  • explorări funcționale respiratorii.

De asemenea, domnul doctor oferă evaluare și consiliere privind tehnica utilizării corecte a medicamentelor nebulizate/inhalate.

Mai multe informații despre utilizarea corectă a medicamentelor nebulizate/inhalate puteți găsi și pe pagina de Facebook a Spitalul Virtual pentru Copii.

!!! Consultațiile nu se adresează cazurilor acute, febrile sau cu afectare a funcțiilor vitale. Acestea trebuie adresate către Camera de gardă sau Spitale ce au Secție de Pediatrie.

Pentru mai multe informații vă rugăm să ne contactați la la numărul 0731.345.129

Recommended Posts